Szülői tájékoztató 2020. március 20. péntek
 

Szülői tájékoztató Szeretném Önöket ismételten tájékoztatni az aktuális információkról, elsősorban a digitális munkarend kialakítása érdekében, a hét során tett lépéseinkről, tapasztalatainkról.


Tisztelt Szülők!

Szeretném Önöket ismételten tájékoztatni az aktuális információkról, elsősorban a digitális munkarend kialakítása érdekében, a hét során tett lépéseinkről, tapasztalatainkról.

Folyamatosan újabb visszajelzéseket, információkat kapunk, és megfogalmazunk magunk is további fejlesztési igényeket. Törekszünk egy egységesen kezelhető, hatékonyan működő új tanrend kialakítására. Egyelőre valamennyien a tanulási folyamat első stádiumában vagyunk, ezért kérem a türelmüket. Folyamatosan dolgozunk, azon, hogy a megkezdett folyamatok egyre inkább mindenki számára (pedagógusok, diákok, szülők) működőképesek és elfogadhatóak legyenek. Minden héten pénteken informálom Önöket az előző három levél után a  KRÉTA rendszeren keresztül, a honlapunk, valamint az osztályfőnök kollégák közreműködésével e-mail formájában.

Intézményünk a lehetséges platformok közül a Google Classroom-ot választotta a tanításhoz. Ezen a felületen történik meg a tananyagok továbbítása, azonban szakmailag indokolt esetben, a kollégák egyéb digitális felületen is dolgozhatnak (elsősorban a korábban kialakított munkamódszerek továbbvitele érdekében). Ez utóbbi esetben is megjelenik a megosztott tananyag linkje a Google Classroom felületen, ahol a hét során kialakításra kerültek a csoportok.

Tájékoztatom Önöket, hogy az első napok tapasztalatai alapján, az alábbi kéréssel fordultam a kollégáimhoz annak érdekében, hogy a következő héten hatékonyabb digitális tanrendet tudjunk biztosítani:

 

  • A diákok, családok és pedagógusok túlzott leterhelésének megakadályozása érdekében javaslom a tananyag, és a számonkérések mennyiségének, a feltöltés, illetve a publikálás időpontjának a racionalizálását.
  • Feltétlenül fontos a diákokat megtanítani az új tanulási módra, első lépésként a feladatok ütemezése területén. Javaslom a feladatok ütemezése funkció alkalmazását, illetve a beadandó feladatok tekintetében minimálisan egy hét álljon a diákok rendelkezésére a határidő megjelölésénél.
  • Számonkérés esetén, minimálisan az eredeti órarendi óra időszakában legyen nyitva a felület.
  • Amennyiben a feladatok során valamelyik diák egy teljes héten át passzivitást mutat (nem küldi a feladatokat, beadandókat), kérem jelezni az érintett osztályfőnöknek. Az osztályfőnök kollégáktól pedig azt szeretném kérni, tájékoztassák a tényről a szülőt, illetve érdeklődjenek az okokról. Amennyiben a helyzet nem változik, az osztályfőnök tájékoztassa a vezetőséget.
  • Videóóra tartása esetében javasoljuk a saját órarendi órát, illetve az erről szóló információ megosztását a diákokkal időben (kb. két nappal korábban).

 

Továbbá tájékoztatom Önöket, hogy a honlapunkon megjelent az aktuális információ a közétkeztetési ügyfélszolgálat működésére irányulóan.

Ismételten szeretném kérni a támogatásukat abban, hogy gyermekük maradjon otthon, és kerülje a nagyobb közösséget!

Szíves együttműködésüket megköszönöm!

 

 

 

Szeged, 2020. 03. 20.

                                                                 Tisztelettel:                                                                        

 

 

                                                                                                    Faragó Klára

                                                                                                  intézményvezető